Spotlight PR + Dper = Spotlight

Nu samlar vi Spotlight PR och vår systerbyrå Dper under ett och samma varumärke – Spotlight.

Under ett gemensamt varumärke blir vi bättre på att hjälpa våra kunder att lösa sina affärs- och kommunikationsutmaningar och tillsammans med dem skapa värde – oavsett om det handlar om PR, content, digital marknadsföring, konverteringsoptimering eller allt på samma gång.

Vi är övertygade om att den kommunikation som skapar det största värdet för affär, kund, och samhälle – måste vara integrerad.

Så nu tar vi nästa steg och kraftsamlar under ett och samma varumärke där vi korsbefruktar våra kompetenser. Vi låter digitala marknadsförare och PR-kreatörer samverka fullt ut i det dagliga arbetet och går vidare starkare än någonsin.

Vi säger hej då till PR och Dper. Inte längre en del av våra namn, men för alltid i vårt DNA.

Från och med nu heter vi bara Spotlight.

Föregående
Föregående

Spotlight till final i Agency of the Year

Nästa
Nästa

Ny varumärkeskampanj för Sweco